wtorek, 18 listopada 2014

OGŁOSZENIE PARAFIALNE !

Hej tu blue lou x (Tak, od teraz możecie na mnie tak mówić haha)
Wieeeem znów mam na sumieniu przerwe a gdy sie pojawiam puf, nie ma NIC !
Niestety ale pierwsza klasa gimnazjum nie jest łatwa (boże jestem taką smarkulą ;-;) jak na razie.
Chciałam ogólnie powiedzieć, że zbliżamy się wielkimi krokami do końca. Idk dokładnie ile będzie rozdziałów ale następny będzie długi.
Powinnam niedługo go zacząć bo tata wreszcie załatwi normalny, szybki internet (allelluja!!)
Wszyscy informowani zauwarzyli już pewnie ze zmieniłam user na tt, a jeśli nie to @/aparelou to ja.

Nikt nie czyta moich notatek pod rozdziałami ale okeeey tam nic nigdy ważnego nie ma :))))))) (wyczujcie ten sakazm).
Tak więc enjoy and wait for next capture (?) ✌✌

blue lou

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz